RoR 0.38 ¡Ya está aquí!

Camiones, 4x4, Aviones, Barcos... en código abierto.

Moderadores: XRStaff, Agus

Responder
Avatar de Usuario
Agus
Colaborador RoR
Colaborador RoR
Mensajes: 3056
Registrado: 28 Sep 2007 00:00
Volante: Logitech G25
Ubicación: Navalvillar de Pela
Contactar:

RoR 0.38 ¡Ya está aquí!

Mensaje por Agus »

Ya lo tenemos entre nosotros. Se la liberado la primera beta pública de la 0.38, la 0.38.5.

El changelog:
0.38.5

fixed wrong sha1 calculations
fixed RoRBot collision issues (thanks to aperion)
improved online script API

note: first public release of 0.38

--Tdev 10:59, 31 January 2011 (UTC)
0.38.4

features:
splitted beam break debug and beam deform debug
fix for MP terrains without truckshop
improved angelscript API a lot
added decals (WIP)
new terrains now possible (WIP)
added ; as comment character for .terrn file
improved embedded mode
GUI now orange

bugfixes:
fixed vwheels crashbug on client disconnect
new MP protocol version: fixed character stream bugs
MemoryWrapper working now: tracking deallocations as well
fixed GUI labels
fixed major FPS problem with angelscript event callbacks
camera now following cinecamera node, to be improved
fixed config.cfg: able to use self defined user folder
fixed rorconfig paths: now using settings class as well
fixed rtshader cache path

--Tdev 03:41, 31 January 2011 (UTC)
0.38.3

see above
0.38.2

see above
0.38.1

recompiled everything with Visual Studio 2010
CrashRpt updated to version 1.2.7_r997
Angelscript updated to version 2.20.1
OpenAL soft updated from version 1.11.753 to 1.12.854
updated wxWidgets to version 2.9.1
Ogre updated from version 1.7.1 to 1.7.2
boost version updated to 1.44
fixed some aspect ratio problems on 16:10 monitors
.scene loader added / highly incomplete / will be removed later i guess
fixed cachesystem bug with resources already loaded by ogre
Aperion: collision limit removed (http://redmine.rigsofrods.com/issues/50) and reduced cell size, reducing freezing when near complexe objects (http://redmine.rigsofrods.com/issues/203)
Link de descargar temporal (sourceforge está caido): http://modclub.rigsofrods.com/thomas/Ro ... 0.38.5.exe

Ya os contaré cuando la pruebe.

Saludos!!!
No puedo decir que no estoy en desacuerdo contigo. (Groucho Marx)
Avatar de Usuario
Geri26
Aprendiendo a trazar
Aprendiendo a trazar
Mensajes: 203
Registrado: 30 Dic 2008 01:00
Volante: Logitech DFP
Ubicación: Alcatraz

Re: RoR 0.38 ¡Ya está aquí!

Mensaje por Geri26 »

Downloading!!
Avatar de Usuario
Agus
Colaborador RoR
Colaborador RoR
Mensajes: 3056
Registrado: 28 Sep 2007 00:00
Volante: Logitech G25
Ubicación: Navalvillar de Pela
Contactar:

Re: RoR 0.38 ¡Ya está aquí!

Mensaje por Agus »

Estaos atentos al changelog, salen nuevas versiones cada pocos días (ahora todo se ha acelerado) y hay importantes novedades. http://www.rigsofrods.com/wiki/pages/Changelog

Cuando termine los exámenes os pondré al día :wink:

Saludos!!!
No puedo decir que no estoy en desacuerdo contigo. (Groucho Marx)
Responder